Fulyaaa1 Merhaba arkadaşlar 7+5 haftalık gebeyim aşırı migde bulantım var bununla birlikte iştahsızlık herseyden tiksinme hiç birsey yiyemiyor içemiyorum ve kilo kaybediyorum benim gibi olan var mı içiniz de bebeğin sağlığı için endişeleniyorum 🥺
Rahime_47 Fulyaaa1 çok normal canim.benimde 7 haftada başladı. Hala devam ediyor.11+2 endiselenmene gerek yok. Benim midem bulaninca oh bebegim iyi heralde diyorum. Bulunmadığı gün korkuyorum asıl
Fulyaaa1 evet canım haklısın doktorum da öyle dedi bulantı olması gebeliğin sağlıklı olduğunu gösteriyor bulunmadığı gün sıkıntı var demekki demişti ama normal hayatımı cok etkiliyor bu durum o iyi olsun da sorun degil aslında 🐥 teşekkür ederim Rahime_47