sumeyraballl gördüm Demirini cok düşük degil yani normal aralıkta ama diğerinin yüksek çıkması şaşırtıcı kendi kadın doğum doktorunuzla iletişimde misin sağlık ocağın da tahlil verdiğim de sonucunu whatsaptan kendi doktoruma atıyorum anormal durum görürse çağırıyor sende benim gibi onunla iletişime geç bizi artık onlar takip ediyor sağlık ocağı doktoru degil oda yönlendirecektir zaten