37+1 oldum geçmiyor zaman geçmiyor 🤣 düşünüyorum acaba biraz egzersiz yapsam açılma saglasam da beni bugün doğuma alsalar diye şeytana uymak istemiyorum 🤣🤣🤣 14 Ağustosa sezeryan günü verdi doktorum 14 olmadan normal doğurmam lazım😁 benim gibi düşünen kimler 😀😀😊🙋🌹