Esraali Dün muayene edenler kötüydü. Biraz daha anlayışlı olabilirlerdi:( hazır gittim de işte. Sistem yoktu ona sinirliydiler kapıda bekleyenler de vardı aceleci davrandı. Onlar alışkın olabilir el atmaya ama benim ilk muayenem. Çatalin yaninda merdiven yoktu çıkamadım sedyede olunca da kastım sanırım. Yani bekleyebilir ilgilenebilirdi sorun çıkarmak ister miyim:(((