Hlm_aydn61 Merhabalar anne adayları ve anneler gebeliginizin kaçıncı haftasında kadar sırt üstü yattınız ben sırt üstü yatmayı cok seviyorum fakat bebeğime zarar verir diye korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan varmi acaba?👼🏻🤰🏻🍼
Dilekcnkn Hlm_aydn61 Valla 29 haftadayım normalde sırt üstü yatamazdım bu aralar ne zaman kalksam sırt üstü buluyorum kendimi umarım sorun olmaz aslında normalde nefes alamıyorum yatınca ama nasıl yatabiliyorum öyle aklım almıyor
Alone Hlm_aydn61 26 haftalığım sırt üstü yatma alışkanlığını bırakamadım. Ah bi de karnımdaki sevse o pozisyonu çok güzel olacak 😂 ama yatınca tepiniyor sağolsun. Ha bi de çok horluyormuşum bu aralar sırt üstü yatınca 🙈
H_myra1 Hlm_aydn61 gebelik ilerleyince sıet üstü yatmak sakıncalı bebege giden kan basıncı düştügü için
Mucizeeannee Haftadayım bu haftaya kadar yüz üstü yatıyordum artık yatamıyorum şimdi sırt üstüne döndüm bakalım bu kaçıncı haftaya kadar gidecek