Bebegimveben0811- Kızlar 2 kere ilac kullandım 10+5 haftalık hamileyim çok fazla su içiyorum taharet alırken çok dikkatli alıyorum afedersiniz cinsel ilişkiye hic girmedik kefir de içiyorum ama asla geçmiyor enfeksiyonu olup erken doğum yapmayan var mı gerçekten acayip kafama taktim
aksu5334 Bebegimveben0811- tüm gebelik boyunca hiç geçmeyen bi enfeksiyonum vardı. 38+3de bi olay yaşadığımdan stresten doğurdum. Bi sıkıntı olmadı. Bu arada enfeksiyonum sezaryen sonrası verilen antibiyotiklerle ve hastaneden çıktığımda kullandığım 2 kutu antibiyotik sonrası geçti.
svncgzde Bebegimveben0811- ben 32 haftadayım ve hala geçmedi 😔 ne kullandıysam geçmiyo her şeyi yaptım. İlaç kullanıyorum birkaç hafta iyi sonra yine aynı , hamilelik başından beri ilişki olmadı , iç çamaşırlarımı ütüleyip öyle kullandım yine olmadı 🤷🏻♀️ Şu an yine ilaç kullanıyorum. İnşallah sizin bu kadar uzun sürmez bir an önce geçer
satigul Bebegimveben0811- Hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu ve vajinal enfeksiyon yaşıyorum. Şuan 33.haftamdayim çok şükür hala devam ediyor vajinal enfeksiyonum. Kullanmadığım ilaç ve fitil kalmadı geçiyor birkaç hafta sonra tekrarlıyor. Gebelikte çok fazla oluyormuş malesef. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤲
Bebegimveben0811- aksu5334 yani enfeksiyondan olmadi değil mi sizin demi geçmedi bütün hamilelik boyunca vallahi ağlamak istiyorum artik
Bebegimveben0811- svncgzde bende ilişkiye hic girmedik düşünmüyorum da günlük ped kullanıyordum bıraktım herşeye dikkat ediyorum yok yok asla geçmiyor içtiğim suyu gorseniz
Bebegimveben0811- satigul kan da çıkmiyor idrar da çıkıyor doktorumda bol su iç diyor başka bisey demiyor artık delireceğim
elisss_61 Bebegimveben0811- benim ilk gebeliğimde de sürekli enfeksiyon vardı hamilelikte olmaması şaşırtıcı olur. Ancak erken doğum sorunu yapacak kadar ilerlememesi için tedbirler alınabilir. Günlük değişen pamuklu beyaz iç çamaşırı bol su içmek vs gibi klasik tedbirlerin yanında, sirkeli su ile taharet almak banyodan çıkarken sirkeli su ile o bölgeyi iyice yıkamak hanımlar ben ikinci gebeliğim ve sıkıntı yaşamadım birebir çözüm bana göre 😇
merve100 Kızlar ben anlamıyorum enfeksiyonu , akıntınız nasıl , benim beyaz krem gibi kokusuz geliyor bazen de şeffafla karışık bu enfeksiyon mu ?
Bebegimveben0811- merve100 olabilir de olmayabilir de idrar tahlili verin benim hiç akinti yok yanma var
Ezgiii11 Bebegimveben0811- Doktordan antibiyotik istemen gerek bende vajinada üreme olmustu kaybedkyoduk
elisss_61 Bebegimveben0811- bir bardak suyun içine 2-3 yemek kaşığı elma sirkesi koyup yıkaman lazım canım ben çok kötü olduğumda suya bir bardak döküp içiyorum da sirke hamilelikte kullanılacak en doğal yöntem kesinlikle denemelisin. Vajina bölgesinin hamilelikte pH dengesi değiştiği için enfeksiyona yatkınlık artıyor asidik olması lazım ve sirke bunu sağlıyor.
elisss_61 Ezgiii11 tam tersi perine bölgesinin pH dengesini düzenlediği için işe yarıyor kullanıp işe yaramayan da duymadım henüz