Fatma1234 Dün gece suyum geldi kızlar normal doğum du sezeryan oldum çoçuğum inliyor solunum sıkıntısı var tüp taktılar başka hastanede kalıyor allah rızası için dua 🤲
kahve-cekirdegim Fatma1234 Allah şifa versin inşallah en yakın zamanda sağlıklı bir şekilde kavuşun içinizi ferah tutun 🤲🏻