Rutin muayeneme gittiğimde bebeğimin suyunun bittiğini acil yatış yapmam gerektiği söylenildi . Kesem delinmiş ve suyum az az gelmiş bir hafta tedaviden sonra hiç birşey düzelmeyince ilaçla düşük(bence doğumun bi alt seviyesi) yapıldı . Rabbim kimseye yasatmasın cok zordu . Şimdi hamile kalabailecekmiyim olucakmı olmayacakmı korkusu sardı içimi(bir boş gebelik ardından ilk aşılama ile hamile kalmıştım) böyle bi durum yaşayan varmı düşükten hemen sonra gebe kalanlar var mı?