biraz uzun oldu kusura bakmayın🤩
Kızlar merhaba öncelikle evim elazığ da doğum için samsuna annemlerin yanına geldim 25.07.2021 tarihinde akşam 9 gibi yalancı sancı geldi hastane yakın olduğu için annemle beraber gittik 2 cm açıklık var dediler ev yakın olduğu için eve tekrar geldik 26.07.2021 tarihinde doktor kontrolüm vardı çatı muanesi yaptı 38+5 di ve 4 cm olmuştu neyse eve geldim ve sürekli pilates topuyla oynadım sıcak suya oturdum iyice açılmam olsun diye sürekli halay çekiyorum oynuyorum gayet iyi 😂 annemler diyo ki artık yeter doğur şu bebeği ama hiç sancım yok 😂 neyse 29.07.2021 tarihinde doktor kontrolüm vardı doktor alttan muayene etmedi ve 30.07.2021 tarihinde sabah 7:30 da yatış verdi ve suni sancıyla doğurcağımı söyledi 🥲 aksi gibi hiç sancım yok 😂 neyse eşim elazığdan akşam yola çıktı sabah a yetişti beraber eşyalarımızı aldık gittik hastaneye 8 gibi suni serumu taktılar ve pilatesle oynattılar tabi o sıra ben tiktok çekiyorum gayet mutluyum suni serum veriyorlar ama hiç sancım yok😂 neyse 9 gibi doktor geldi muayene etti 5 cm olmuştu sonra devam et dedi falan neyse devam ediyorum ayakta geziyorum 11 gibi doktor geldi 7 cm olmuş dedi 12 gibi geldi ve 8 cm olmuş 20 dk sonra doğumhanede buluşalım dedi ve gitti biraz tırstım annem eşim kayınvalidem hepsi yanımdalar hepsi destekçiler ve bana diyorlar neden sancı yok 😂 neyse ebe geldi dedi serumu çıkartalım artık ebe serumu çıkarttı ve o sırada 3 dk bi sancı geldi eşim not aldı saat 12 ye kadar devam etti ama asla bağırmıyorum ve abartılacak kadar bi sancım yok böyle adet sancısı gibi küçük küçük oluyor neyse hemşiler geldi artık doğumhaneye gitme vaktiydi saat 12 gibiydi eşim bi kolumda hemşire bi kolumda ve hemşireye dedim ki bebek geliyor dikkat edin😂 neyse yürüdüm gittim arkama hiç bakmadım annemle kayınvalidem ağlıyorlardı ben de oynayarak gidiyorum😂😂 doğumhane odasında 15 dk falan yürüyüş yaptık eşimi içeri almadılar diye çok üzülmüştüm sonra beni çatala otutturdular sancı gelince tek nefeste ıkın dediler 1 kere geldi sancı ıkındım sonra indirdiler beni tuvaletini yapar gibi otur dediler oturdum dedim aşağıda bi ağırlık var 😂 neyse geri kaldırdılar çatala sancı gelince ıkın dediler sancı geldi ıkındım hemşire dedi bebeğin başı görünüyor doktoru arayın😂 doktor 7. Kattan 3. Kata koştur koştur geldi kapıda bizimkilere hazırmısınız demiş içeri girmiş sonra önlüğünü giyerken hani babamız nerde dedi bende hocam almadılar dedim hemen babayı alın içeri o kadar yoldan gelip yetişti dedi sağolsun doktorum çok iyi bir kadın 🥰 sonra eşim geldi salya sümük ağlıyor kıyamam ama ona bakmıyorum ki ağlamıyayım direncim düşmesin diye neyse doktor dedi ağrı var mı dedim hayır hocam😂😂 ama herkes ağrım olmadığı için beni merak ediyorlar içeri girmek istiyor ebeler hemşireler 😂 sonra belimden bi sancı geldi ıkındım doktor dedi aferin kafası çıkıyor bidaha ıkındım bebeğim dünyaya geldi ve onu kucağıma koyduklarında bebeğin eşi de düştü doktor dikiş atarken bende bebeğimle tanışıyordum sonra bebeği aldılar aşısını yaptılar temizlediler o sırada doktora sordum kaç dikişim var diye 1 tane dedi zaten estetik yapıyorum dedi sonra beni giydirdiler bebeğimi kucağıma aldım eşim koluma girdi hemşire diğer koluma girdi ve doktorum bizi kameraya aldı odadan yürüyerek çıktım dışardaki herkes alkış çaldı o beni motive etti 🙈 sonra odamıza geldik ve benim bal kızım 3100 gram ağrısız sancısız 1 dikişle tamamen normal doğdu 😍 kızlar cesaretli olun asla korkmayın Allah sizlere de nasip etsin 🤲🏻 Sorunuz var sa alayım ☺️