lentil tazeanne123_ aaa neden peki sordn mu? Benim açlık norma çıktı tokluk yüksek çıktı bgn diyetisyene başladım doktorum yönlendirdi
lentil tazeanne123_ tokluk dediği bir şey içiyorsun ya ondan sonra aldıkları kan oluyor. Önce hiç birşey içmeden olan açlık şekeri içtikten sonrakiler tokluk şekeri. Bak benim sonucu atayım
lentil tazeanne123_ seni de diyetisyene yönlendirir belki. Bir de bana evde şekerimi ölçmek için alet almamı söyledi. Bakalm diyeti tam uygularsam 10 günde düşermiş büyük ihtimalle öyle dedi. İçini ferah tut sende çoğu kişide oluyormş zaten