Kızlar selam bu gün doktora gittik , 6+2 yiz kalp atışlarını da duyduk bebeğimin ama rahim içi su kesesinde kan olabilir dedi doktor tam anlayamadım her ihtimale karşı progestan yazdı akşam bir tane vajinal yoldan , bunu kullanan var mı çok korkuyorum bişey olucak diye 🥺😭