Kızlar dün ilk defa çatı muayenesi oldum doktor lekelenme olabilir merak etme dedi eve geldiğinde falan da kahverengi mat akıntı olmuş mu az bir şekilde. Bugün idrarımı yaptıktan sonra sildiğimde dha akışkan sümüksü uzun bir kahverengi leke oldu nişan mıdır sizce ? Yoksa muayeneden dolayı mı anlamadım 🙄😟