Kızlar son adet tarihim 12 temmuz 35 günde bir adet oluyorum adetime tam 1 hafta önümüzdeki hafta bügun yani test yapsam çıkarmı acaba Bi yanım yap diyor Bi yanım da yapma negatif çıkarsa yıne üzülürsün diyor daha erken mi tesr için yoksa bekleyeyim mi pek Bi de öyle bişeyler hissetmiyorum belirti falan hatta hiç hissetmiyorum yani