Merhaba bayanlar eşim bekarken hep kızımız olursa ismi Hayal olsun sen benim hayalimsin derdi 😌 Şimdi kızımız olacak ama hayal çok hoşuma gitmiyor bir kez söz verdik heryerde de yazıyor kızımızın ismi mecbur koyucam ama yanına sizce bir isim koysam nasıl olur ve isim öneriniz varmı? Bir oğlum var bu arada ismi Yiğit Ali 😃