Merhabalar , geçen hafta cuma bir ağrım oldu ve doktorum izinde olduğu için farklı bir doktora geldim.Doktor bebeğin sağlıklı olduğunu ama alın kısmının önde olduğunu ve iri bir bebek olduğunu söyledi.Kendi doktorum izinden gelmediği için tekrar kontrole geldim.Yine alın kısmının önde olduğunu söyledi kötü bir şey mi dedim kötü değil ama şuan için bir şey söylemem doğru değiş doğduktan apnra çocuk doktoru bakmalı dedi.Kafası çok iri hafta olarakta 3 hafta önde dedi.36 haftalık hamileyim 3500 kg bebek.Bu kafa sezeryana işaret dedi.Biraz korktum kafamda bir şeyler oturmadı gibi sanki doktor başka şeylerde söyleyecek gibi.Daha önce böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu ?