Arkadaşlar merhaba Edirne devlet hastanesinde ulviye hanıma gidiyordum ancak normal doğuma zorlandığım İçin özele geçmeye karar verdim. 30. Haftadayız. Doğum korkum var ve özel ekol hastanesinde isteğe bağlı Sibel hanım sezeryan yapıyor mu ? Yoksa illa bir terslik olmasını mı bekliyorlar sezeryan için. Yani gitsem ve doğumumu size yaptırmak istiyorum. Sezeryan desem bana olmaz deme durumu var mı