Bestfriendss44 Kizlar 7+2 kalp atisi duyduk sizler napiyosunuz belirtileriniz varmi duydunuzmu kalp atisini minnaklarin.??
KubraAydin Bestfriendss44 kalp atışını duyduk bebişi gördük, evde sürünüyoruz bulantıdan ve halsizlikten🤢🤮🤮
Bestfriendss44 KubraAydin halsizlik yorgunluk uyku var ama bulanti cok az var canim yok gibi insllah boyle devam eder seninde bulantin biter insllah biran once
MelisDeniz Ben duyamadım :/ 7. Haftadayım ama bebek 2.5 mm diyor bana imkansız geliyor daha büyük olması gerekirdi. Pazartesi son kez bakıcaz kalp atısına
Bestfriendss44 MelisDeniz insallah duyarsin canim bende 6.haftada gittim duyamadim bugun 7+2 gittim duyduk
Bestfriendss44 Aslanyesm yaaa benimki basliycak gibi ama hic baslamasin istiyorum ve sutrkli limonta iciyorum bulantiyi onluyor canim