Ya aynı durum bende de var. Daha yeniyim ben 17+4. Ama yaz geldiğinden beridir ayaklarım cayır cayır yanıyor. Dahiliyeye gittim şeker mi var diye çıkmadı çok şükür ama hafif troitim yüksekmiş.
bu ayak yanmasına bulabildiğim tek geçici çözüm kovaya su doldurup sürekli batırmak😄 yani başka çözümler varsa gerçekten çok ihtiyacım var🤷🏻♀️