tazeannecik1 Kızlar soda içmekle alakalı ne düşünüyorsunuz ben her gün bir tane içiyorum iyi geliyor zararı olur mu acaba içen var mı?
umudunannesiii tazeannecik1 doktorm sade mutlaka iç dedi günde bir tane magnezyum içerdiği icn faydaliyms
Momlove23 tazeannecik1 günde bir tane doktor oneriyor zaten magnezyum açısından zengin ama iyi bi marka araştırın mg yuksek olan
DefneRana tazeannecik1 sade maden suyu ilk bebeğimdede bundada hergün 1 adet içiyorum çok güzel etkiliyor gelişimini
Merveaydmr Bende içiyorum kuzum her gün btane beşinci ayımdayım hiç bi şekilde sıkıntı olmadı çok şükür
tazeannecik1 Bildiğiniz iyi bir marka var mı ben genelde kınık ve akmina içiyorum diğerlerinin sodyum oranı çok yüksek olduğu için