Ah kizlar ilk bebeğime hamile kaldım öğrendiğim gün sigarayı bıraktım hiç içmedim bebeğim 6 ay emdi sonrasında 1 yıl daha sigara içmedim tam başladım 2. Bebeğime hamile olduğumu öğrendim sigarayı bıraktım tekrar şimdi bebeğim 5 aylık ben bı haftadır sigaraya başladım o kadar kötü hissediyorum ki ama kızım 2 yaşında oğlum 5 aylık bunaldım ne den yaptım bilmiyorim tekrar başladım sütten bebeğime geçiyor mu bilgisi olan var mı. Çok kotu bi anne olduğumu düşünüyorum nefsime yenik düşüp bebeğime zarar veriyorum sizler nasıl yaptınız içtiniz mi sütten geçer mi nasıl olur