bahtnurr1 Kızlar 27.haftaya girmek üzereyim ve ben kilolu birisiyim 125 civarı. Kilo almıyorum bir ara 900gr falan almıştım bi alıp bir veriyorum şuan hamile kalmadan önceki kilomdan 300gr vermişim. Yani normal yiyorum kahvaltı yapıp öğlen atıştırma akşamda güzel yerim ama sonrasında pek yemem en fazla süt falan bebek için o kadar. Sizce bu bi sıkıntı mı ? 22.haftada detaylıya gittiğimde doktorum bebeğin kilosu falan iyi demişti. 2 hafta sonra randevum var ama kafama takıldı sormak istedim
Nurayademir bahtnurr1 bence takılma canım doktor bana bebek alıyorsa sıkıntı yok demıstı ben de 94 le hamıle kaldım 92 falndım girdiğimde doğuma hıc kılo almadım aksıne 4 kilo verdım çok şükür bebeğim kilo aldı normal kiloda doğdu yine de bu durumu doktoruna danış istersen ama takma derim 💜
bebegimizibekliyoruz1 bahtnurr1 kilo almamanız önemli değil kilonuz var diye bebişiniz sizden besleniyor
ArasisMom bahtnurr1 Canım ben 30-31. Haftaya kadar hiç kilo almadım sonrasında 5 kilo aldım sadece bebeğin kilosu iyiyse takılma hiç böyle şeylere 🌸
Yavrucuk07 bahtnurr1 bence sorun olmaz cnm, çünkü kilolu hamile kaldığın için normal kilo almaman ,hatta iyi bile, zaten doğumunu da en fazla +5 kg ile tamamlaman gerekiyor,hem bebek te alıyor ve sağlıklı ise sorun yok
bahtnurr1 Nurayademir en son bişey dememişti de bu gittiğimde sorcam zaten demek böyle olması normal 😊
bahtnurr1 bebegimizibekliyoruz1 doktoruma daha önce geç kahvaltı yaptığımı ve bebek aç kalıyomudır diye sorduğumda o aç kalmaz senden beslenir demişti zaten 😊
bahtnurr1 Yavrucuk07 baya hareketli falan sağlıklıdır galiba 2 hafta sonra kontrol,2 hafta önce gittiğimde gayet iyiydi keyfi 😊
ArasisMom bahtnurr1 Son haftalarda diyorlar genelde ama bebek besinsiz kalmıyor annenin vitaminlerini tüketiyor 🙈 Demir ve B12 düşüktü benim iyice sıfırlamıştı oğlum benden alarak ilaç kullandım 🙈
candanx ben de gebelik şekeri olduğu için diyet yapmak zorundayım. 1 ay boyunca bebeğin gelişimi iyiydi ama ben kilo almadım. şuan 29+5 im. dr um senin için iyi değil bu durum kilo alman gerekiyor diyetisyeninle görüş günde 1800 kalori almalısın en az dedi 🤷♀️
bahtnurr1 candanx bende şeker çıkmadı allahtan diyetisyenle gebelik başında görüşmüştüm tam tersine bana en az kiloyu almam için diyet uyguladı ama ben yapmadım 😂 yine gidecektim de yanına izindeymiş kaldı öyle
Leylarana Sizin başladığınız kilo ile alakalı tamamen. 90-100 kilo ile gebeliğe başlamak ile 55 kilo gebe kalmak arasında fark var. Az kilo ile hamile kalındığı zaman kilo almaya ihtiyacı var vücudumuzun. Bebeğin gelişimi iyi bile olsa annenin tüm depoları boşalıyor malesef. Bende 6 kiloya yakın almıştım hasta oldum 1.5 kilo verdim. Şimdi 1 kilosunu geri almışım 7-8 kilo kadar almış olursam benim için iyi olacak gibi görünüyor örneğin. Bebek gelişir diyorlar ama onunda gelişimi yavaşlıyor bence. Ben düzenli şekilde az az kilo aldığım dönemlerde bebeğim öndeydi hasta olup kilo verdiğim hafta bebeğim çok az kilo almıştı, haftasıyla uyumlu hale geldi.
Littlespy bahtnurr1 ben de boyuma göre kilolu hamile kaldım, şu an 32+1 deyim ve bazı yaşadığım şeyler sebebiyle başlangıçtan 5 kilo daha zayıfım, bebeğim çok güzel gelişiyor çok şükür doktor bebek iyiyse senin böyle olman daha iyi diyor 😃 beslenmeniz iyiyse bebek de güzel gelişiyorsa hiç takmayın kafanıza tabi yine doktorunuza da danışın :)
Oykum_23 bahtnurr1 Ben 12+2 yim hamile kaldigimda 65 kiloydum simdi 58kiloya düştüm her hafta olcuyorum illaki her hafta bi iki kilo veriyorum normal sanirim kilo kaybi kusmaktan flnda kaynaklanıyor