Esranur20 Merhaba hanımlar doktorum 7. Aydan itibaren göğüs ucu çatlak kremi kullanmaya başla dedi 29 haftalık gebeyim sizce kullanmak için uygun bi zaman mıdır siz hangi marka önerirsiniz ve kullanma sıklığı nasıl olmalıdır bilgilendirir misiniz👶🏻👧🏼
Nurayademir Esranur20 valla ben doğumdan hemen sonra basldım hemen yara oldu göğsüm bence bir hafta kala basla erken gbı gelıyr bnm doktrmda 32 den sonra sür ddi ama ben doğumdan snra sürdüm