Merve-1109 Bu markayı kullanıp memnun olan varmı kızlar diğerleri çok pahalı geldi fiyat performans açısından nasıl deneyimleyen oldu mu cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum 🥰
ilknurd_98 Merve-1109 arkadaşım kiwi marka aldı çekiş gücünden memnun değildi sonra benimkini istedi ödünç olarak
gokcekocyigit07 Ben kiwinin bebek telsizini aldım çok da hoşuma gitti gayet yeterli de, bir komşum da göğüs pompasını aldı çok memnun 😊
Merve-1109 gokcekocyigit07 çok kararsız kaldım trendyol yorumlarda da hiç kötü yorum yok ama sizlere de bir danışayım istedim diğer markalar ateş pahası
Sarew Merve-1109 aynen zaten her sağımdan sonra elimde yıkıyorum sonrasın da kuruluyorum.Bildiğim kadarıyla biberon ve makina arasında ki hortum zaten yıkanmıyor motora su kaçmasın diye. Şuan hepsi burada da indirim da zaten o zaman da indirimdeyken almıştım 🤭
Tugbamete Merve-1109 kuzenim almış geçen gün 100 tl ye arkadaşı kullanıyormuş hem çok kolay hemde kullanışlıymış henüz kendisi tecrübe etmedi ama kullananların hep memnun olduğunu duydum. Bana başka kuzenim lansinohunkini verdi hiç kullanmamış dene dedi oda çok güzel çekiyor memnun kaldım