Sivas01 Slm ben öncelikle gebelik planlıyorum asimin ilk dozunu oldum fakat gebeliği geri attığını duydum korkumdan 2. Dozu vurulmadim bu konuyla ilgili bilgisi olan gebeliği erteliyormu
Gokyuzum1 Sivas01 ben ilk doz aşımı oldum hamileymiş meğersem bilmiyodum, doktoruma sordum gebeliğim çok yeni olduğu bişey olmayacağını söyledi şuan na 9 haftalık olduk çok şükür bi sıkıntı yok.
gamzosgamzos Sivas01 2 doz aşımı oldum hatta 2.dozu temmuzda oldum dün idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim bugün kan verdim bakalım ☺️ umarım sizin içinde hayırlısı olsun
Gokyuzum1 Gokyuzum1 2. Doz için ilerleyen haftalarda olmamı söyledi ama doğumdan sonra olmayı düşünüyorum
Sivas01 Bizde çok istiyoruz ama aşı olayım yarım kaldı diye korku içindeyim çoğu makalelerde Dr esleri hamile eşlerine yapturmadigini açıkladı diye tedirginim ama biraz rahatlattıniz beni
Sivas01 gamzosgamzos yaaaa allahim sağlıkla kucağınıza almayı bnasıp etsin Rabbım tez zamanda bizde bu duyguyu yaşatır İnş
gamzosgamzos Sivas01 amin inşaAllah canım Rabb’im kimsenin kucağını boş bırakmasın umarım burda gebelik haberini görmek nasip olur 🤲ne kadar süredir düşünüyorsun
Sivas01 gamzosgamzos Amin inş cnm bu ayı sayarsak 2 ay olcak valla dört gözle bizde bu haberi istiyoruz gelecek ay benim ekimde eşimin doğum günü birimize supriz yaparsa süper olacak inş