betlulk05 Kızlar Normalde adet tarihime göre 14+6 ama ultrasona göre 14+0 yani bebek 6 gün geriden geliyo. Adetim çok düzensizdi Doktor geç döllenme dedi sizdende bu durumu yaşayan var mı çocuk hangisine göre doğuyor ?
Lulemom betlulk05 ben 🙋🏼♀️ En başından beri bi hafta geri. Doktor geç döllenme dedi. 37+3 deyim normalde. Ama 36+3 deyim 😄 sezaryen günümü de o yüzden 39+3 e verdi. Senin ki geç dedi. 38+3 de doğum yapmış olucam yani. Erken gelmeye kalkmazsa tabi
Drf betlulk05 sorularınızın yanıtını bilmiyorum ama benimde 6 gün geriden geliyor iki kontrolde de öyle çıktı doktor normal dedi adet tarihime göre 8 olması gerekiyordu 7+1 çıktı en son bakalım ilerde belki yakalar
Drf betlulk05 inşallah canım doktorun dediğine güvendim bakalım hakkımızda hayırlı olsun inşallah bebişler sağlıkla ilerleyip sağlıklı doğar 🤲🤲