Herseyinhayirlisi bebekler çok şükür iyi. Hiç bir sağlık problemleri yok. Sadece emme reflekslerinin gelişmesini bekliyoruz taburcu olmak için. Hiç entübe olmadılar, biri 1 hafta nazal oksijen desteği, diğeri 12 gün nazal oksijen desteği aldı. Beyin, kalp ve rop kontrollerinde hiç bir problem yok. Sorularınız olursa severek cevaplarım👍