Kbrnrtsn C_ongun91 Rabbim onları bize bağışlayacak o kadar güçlü ki onlar küçücük bedenleriyle savaşıyorlar🤲🏻
sosi5 C_ongun91 insallah kuzum inşallah hepimiz evet bi ara bebek arabasi konusunda tereddutteydim simdi aldim ama boş 😔
C_ongun91 sosi5 öyle deme canım en yakın zamanda bindiriceksiniz inşallah. Çok uzun yoldan geldiler ve çok güzel savaştılar. Sağlıkla gezdiriceksin ikisinide🙏
sosi5 C_ongun91 insallah kuzum benim rabbim büyük cok az kaldi inşallah masraf olmasin diye bez dolap aldim tayinciyiz zaten dün onu kurduk kıyafetlerini yıkayıp koyacam artik hayirlisiyla
C_ongun91 sosi5 iyi yapmışsın sağlıkla çıksınlar tek derdimiz eksikleri olsun kuzularınn. Bende prematüre aldım 3 er 4 er takım. İnşallah yeter çok fazla seçim şansımızda yok prematüre üreten çok firma yok malesef çeşitte yok.
sosi5 C_ongun91 kesinlikle oyle kuzum ama çıktıklarında prematüre lazım olmuyor diyorlar ya bilmiyorum oglum 2 kilo.dogdu 1 hafta kaldı normal kiyafetler olmamıştı bunlarda naisl olur bilmiyorum birde kaybolmasınlar kiyafet içinde 😅
C_ongun91 sosi5 valla kaybolcaklar gibi geliyo bana😊😊 hala çok miniklerreve geldikten sonra daha hızlı büyücekler inşallahh. Siz emzirmeye başladınız mı?? Yada biberonla beslemeye başlandılar mı??
sosi5 byz12nur kuzum bizi aradılar bu gun oglumu ameliyata alacaklar yarin su an yoldayız 😔 gözünde problem çıktı