Asdfjsjdkks Kızlar dr bugün %90 kız dedi bebeğin cinsiyeti için. Sizce değişir mi bu haftadan sonra. Sizin değişti mi?
Merveee34 Asdfjsjdkks diğer bebekte değişti bu bebeğimde değişmedi :) Ama yine de en azından 16.haftaya kadar bekleyin duyurmak için .
Adapte34 Asdfjsjdkks detaylı ultrasona kadar bence net değil hiç biri bana 16 da kız dedi ama bende detaylı ultrasonu bekliyorum
Derya2867 Bana da 13+4te kıza benziyor dedi şu am 14+4üm 2 hafta sonra 3lü taramaya gidicem belki o zamana belli olur ama genelde 20 haftadan önce kesinliği yok deniyor erkeklerde prostat bezi kızlarda da rahim dışarda olduğu için
Derya2867 https://www.hizliresim.com/rq8ik8t Valla benimkinin usg fotosu bu nuba göre kıza benzetiliyor ama ne kadar doğrudur bilmem