ByzM 19. Haftayım doktor geç söyliyim garanti olsun dedi geçen hafta kağıda yazdırdık balonlar patlattık konfetiler yağdırdık kız çıktı bugün 3lü tarama sonucunu göstermeye gidince eşim ben erkek olacak diye bekliyordum rüyamda görmüştüm dedi doktor tekrar baktı 100 de 100 erkek dedi tabi ben şok 🤷🏻♀️Ay sonu detaylı var artık onu bekliyorum