34 haftalık hamıleyım 35. Haftada doktor doguma alıcam dedi
Ama bebeğimde sıkıntı oldugu ıcın erken doguma alıcaklar 22. Haftadan beri karnında sıvı bırıkımı var karnı şiş bebeğimin ya şimdi ölücek ya dogunca ölücek dedıler doktorlar hep 6 doktora gıttım 6. sıda aynı şeyi söyledı yaşasa bıle yeni doğan yoğun bakımında kalıcak ama sıvısında ne azalma ne cogalma var sabit duruyor
çanta dahi hazırlamadım daha ne yapıcagımı bılmıyorum ne olucak benı neler beklıyor bılmıyorum ılk hamileliğim
Sizden en basta dualarınızı evladım ıcın eksık etmemenızı ıstıyorum 😞😞