asiye-1106 Doktorunuz covid 19 aşısı olmanıza izin verdi mi açaba tereddüteyim korkuyor bebeğime birşey olucak diye
zehranurr asiye-1106 benim insiyatifime bıraktı bende doğumuma az kaldığı için doğumdan sonra olacağım
Lulemom asiye-1106 bana doğuma az kaldı zaten riske atma 40 ın çıkınca ol dedi. Beklemedeyim o yüzden