Fidanaaa Herkese merhaba, 19 haftalık hamileyim, doktorum bebeğim amnio sıvısının az olduğunu söyledi, perinatolojiye gittim bir sıkıntı yok, bir sürü tahlil yapıldı hiç bir şey çıkmadı. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Sonuç ne oldu?
Hilal-95 Fidanaaa havuc suyu çok iyi geliyor diye duydum sıkamasanızda günde 3 tane yiyeblırsinz ama şekerinizede dikkat edin tabi
Fidanaaa Havuç suyunu duydun denerim ama doktor bu durumun su içmekle bir ilgisi olmadığını söyledi, sebebini bulmak lazım dedi ama bir şey çıkmıyor((
Hilal-95 Fidanaaa üzme kendını başka doktora dha git belki önerebileceği bsy vardır yada nedeninş görür daha iyi yönlendirir sizi inşallah düzelir hemen
huma2018 Fidanaaa bende bugün gitcem doktorum bana bebeğinin karın çevresi 24 haftaya uyumlu dedi iki hafta gerideymis 26 haftalığım inslah benimde bişey çıkmaz bak ne güzel detaylıda bişey çıkmamış
Fidanaaa Hilal-95 çok teşekkür ederim, gittim bir kaç doktora profesöre bile gittim neden olduğunu anlayamıyorum diyor, git gide azalırsa sonucu iyi olmaz dedi 😢 inşaAllah düzelir 🙏🏻
Fidanaaa huma2018 inşaAllah çıkmaz, Allahım tüm annelere bebeklerini sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
Fidanaaa huma2018 çok iyiydi bizim 40 dakika sürdü müayene, her organlna baktı bize de gösterdi sonra detaylı rapor yazdı