Masalannesii geçen de konuşmuştuk seni hatırlıyorum, biliyorsun bende ölü doğumla Hira’mı kaybettim, bu acı ömür boyu dinmez, ama takdiri ilahi böyleymiş kardeşim, zor da olsa hayat bir şekilde devam ediyor, anne olmak güçlü olmak demek, bizler bilemiyoruz ama bu da bambaşka bir annelik bence, her kula da nasip olmaz, sabret, şükret, dua et, acı da biz insanoğlu için, sınav dünyası işte, geçen gün bende Hira’nın kıyafetlerini öptüm kokladım sonra dedim ki ne güzel bir abla benim kızım kardeşine bütün eşyalarını bıraktı, ağladım tam o arada Lina kızım tekme atınca dedim ki üzülme kızlarını da üzme annesin sen güçlü ol, sabır dedim sildim göz yaşlarımı, 29 haftadayım hala geçmedi Hira’mın acısı, geçer mi geçmez, hasretle, korkuyla Lina’yı bekliyoruz da gel bir de bize sor, elim sürekli karnımda yaşıyor mu diye bakıyorum bazen, ahh nasıl bir korku ama hareketlerini hissedince şükrediyorum. Allah bize evlat acısı verdi ama harika bir 9 ay geçirdik, biz çok güzel bir aile olduk, hamd olsun şimdi yeniden hamileyim, dilerim sağlıkla sende en kısa zamanda hamile kal ve sağ salim kucağına al, hepimiz alalım, acı geçmiyor ama hiç olmazsa daha çok şükretmeyi öğreniyor insan ❤