Merveee34 Kızlar biooil vardı bitti . Kantaron yağını herseyde kullanırım .Çatlak oluşmaması için kullanan var mı ? Hiç çatlağım yok ama arada çok kaşınıyor göbeğim .Memnun kalan var mı ?
eliffkrts Merveee34 ben kullanıyorum her şeyden güzel nemlendiriyor, hamile kalmadan önceden beri her dustan sonra nemlendirici olarak kullanırdım hala kullanıyorum, 30 haftalığım catlagım yok, kantaron+ mustela yağ sürüyorum
Hilal-95 Merveee34 bende kantaron kullanıyorum daha haftam erken ama inşallah çatlamam benm karnım pul pul dökülme olmuştu 1 kez sürdüm ve geçti ondan snra hep onu kullandım kokusu snradan bi rahatsız ediyor ama işe yarıyor bana yapıp getiriyolar köyden diş ağrısına felan bile çok iyiymiş
Merveee34 Hilal-95 evet canım . Ben Balıkesir’e gittim ordan aldım sürekli ordan getirtirim zaten .çocukların pişiklerine isiliklerine herseyine iyi gelir . Kabızlığa bile faydası var . İnsAllah çatlamamız olmaz . Kremler jeller ateş pahası valla . Bi jel olmUs 250.300 ₺
Hilal-95 Merveee34 banada Balıkesirden geliyor 🤗 inşallah olma bende para vermek istemem yani kesin çözümü olsa tamamda alanlarda çatlıyor pişik için duymamıştım teşekkür ederim aklımda kalsın