Kızlar selam,
işyerinden gelen bilgiye göre raporlu olduğum doğum iznim süresince şirketten maaş almayacakmışım. Onun yerine SGK toplu ödeme yapıyormuş ama ben maaşımın kesildiğini bilmiyordum. Daha önce bunu yaşayan çalışan anne var mı? Sizde nasıl oldu durumlar? Maaş kesildi toplu para mı aldınız bilgi verir misiniz?