Gzde87 Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim.Dün ilk defa detaylı ultrasona girdik, doktor kalbinde cok küçük bir delik olduğunu söyledi ama cok küçük dedi . Onun haricinde Allah a şükür başka bir şeyi olmadıgını gelişiminin gayet iyi olduğunu söyledi🙏🏻Böyle bir durum yaşayan varmı doktor fetal dna test istersen yaptır dedi ama bana gereksiz geldi Böyle olup kapanan cok varmıs
gokcekocyigit07 Gzde87 geçmiş olsun hiç takma benim kuzenime de dediler, hatta o 35 de suyu geldi acilen sezaryan oldu, zamanla geçti, doktoru ağladıkça bebek o delik kapanacak dedi biz çok saçma bulmuştuk, cidden de öyle oldu bir sonraki kontorlde kapanmıştı 😊