Kızlar yeni yeni başlayacağım eylülün ilk haftası bebeğe birşeyler almaya. Neyi ne kadar almalıyım kafam cok karışık cok abartmak istemiyorum bir kere giyip bir kenara atmak israf gibi geliyor. Azı karsrmçoğu zarar kafasındayım. Ki zaten çabuk büyüyor diyorlar. Tecrübeli hanımlar bana yardımcı olursa çok sevinirim.