lunaaa bende pcos var testlerim sürekli böyleydi ben hep tam kırmızı olmasını bekliyordum yumurtlama için ama hic olmuyordu bir kere yine aynısı böyle cıktı o gün de doktor randevum vardı doktor yumurtlamışsin degerlendir dedi bende pcos olduğu için testlerim bu sekilde çıkıyor sende de belki yumurtlama tembelliği vardır artık test böyle olunca degerlendiriuorum