Nezihatezlik60 merhaba, bende dün normal kontrolüme gitmiştim tansiyonum 13lerde 14lere cıkmış farkında değildim tahlileri yaptı kanda ve ıdrarda enfeksıyon var dedı yatış verecektı kı 3uncu tansıyon olcumum normal geldı, şimdi 24 saat idrar numunesi toplayacağım ve tahlıle vereceğim. Ayrıca 32 haftalık olmam gerekırken 2 hafta gelişimi geriden geliyor dedi, bende çok tedirginim başına gelen ya da bilen birileri var mıdır?