adsmom Doktorum ikili test yerine nipt yaptırabileceğimi söyledi, bu testi yaptıran var mı? Ben açıkçası down sendromuna göre bir aksiyon almayacağım bu yüzden kararsızım yaptırırıp yaptırmama konusunda.
-PembePapatyam- adsmom bebeğinizi her türlü kabul ediyosanız gerek yok ayrıca ucuz bişey de değil benim ikili tesyim riskli olduğu için yaptırdım 3000 tl ödedik
Akrepbebek adsmom ben yaptırdım. Eğer ultrasonda bir sorun çıkmadıysa yaptırma bence . Ama cinsiyeti bilmiyorsan o test ile cinsiyeti de ogrenebilirsin🥰