Kizlar cok cok afedersiniz ama okadar kotu bir durumdayimki. Karnim agriyor, ishal oldum, mide bulantisi felan. Daha cok erken degilmi? Daha 6+5 haftaligim.. bana yardimci olabilirmisiniz ne iyi gelir bu durumda. Ben son zaman asiri cok meyve yedim armut erik karpuz felan. Annem meyve yapar dedi herseyin fazlasi zarar diyor sizce ?