Bebegimicin1 Oglum 19 aylik faktor 8 dusuklugu var doktor gecicimi kalicimi diye tekrar testler yapti faktor 8 dusuklugu olup ve kalici olanlar neler yapiyorsunuz surekli ilacmi kullanmaniz gerekiyo