Gizem02 ben 37+4de norml olucsk diye acilmam falan vardı doğum baslatilsinmi dediler evet dedim doğuma alındım ama kizim küçük bi supriz yapti o yüzden acil sezeryana alındım hamd olsun bir sknti olmadi Allahn izniyle 2 gece kalıp çıktık hastaneden 😊