OzenMeryem
Kızlar merhaba geçtiğimiz hafta eşimi neredeyse 1 aydın geçmeyen ishal ve şiddetli karın ağrısıyla hastaneye yatırdılar ve bağırsak crohn hastalığı teşhisi kondu tedavisi için 16 mg kortizon kullanıyo ama beni kesinlikle yanına yaklaştırmıyo bana bebeğe zararı olur diye 😐 bu konuda bilgisi olan var mı bize bi zararı olabilir mi ?