canserko iyi mayalandırın, hafif cıvık bi hamur olsun sıvı yağ yardımı ile şekillendirin. Fırını önceden 50 dereceye getirin 15 20 dk tepsi mayasını getirin fırında, piştikten sonrada yine nemli bez örtün üstüne. Ben böyle yapıyorum pofuduk pofuduk oluyor hatta kayınvalidem ilk yaptığımda pastaneden aldım sandı 😂😂😂