Merhaba Annişler 2. Doğumum Diyarbakır’da yeniyiz etrafa tanıdıklarıma göre bide uygun diye açıkçası gidiyorum . 37 haftayım tam . Ömer bey doktorum doğumhane nasıl ebeler filan ve odalar nasıl , kaç kişi kalabiliyor yanımızda , 3 yaşında oğlum var ayrıca nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️ bu postta bilgileri olan yazabilir mi 🥰