Hayırlı cumalar güzel anneler,
bugün doktor kontrolümüz var tam 32 haftalık olduk. Bebeğim 3 hafta önden gidiyormuş doktorum bebek iri olduğu için 37′ den sonra her an tetikte olmamız lazım sancı durumuna göre sezeryan doğuma alıcaz seni dedi, tarih yaklaştıkça iyice gerilmeye başladım 🥲 Rabbim hepimizi tek avazda kurtarsın, evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤍