Merhaba canım anneler, 19+4 haftalık olduk minik oğluşumla yalnız 1 haftadır sezeryan olunduğunda ki dikiş yeri olur ya karnın en alt kısmında tam orada ve sürekli haraket ediyor tekmeler pıtırtılar tatbiki haraket etmesi iyi etsin de hep ama bu kadarda haraket çok değil mi normal mi bilemedim 🌝