Betaydogdu benim de 33 de çıktı ve dört doz ben de oldum o iğneden doktorum en azından 35 bitsin diyordu . İki haftadır dinleniyoruz 35 bitti ama hala devam ediyor risk nst de ağrı çıktı. Bu gün kontrol olacak açılma var mı diye . Siz de bol boş dinlenin sıkılırsan evde bi tur at tekrar otur yat dinlenme moduna geç en azından bi kaç hafta daha . İnşallah vaktinde alırız kucağımıza 🤲🏻