Adilekorkmaz devlet hastanelerinde sezeryanda olsa ,normal dogumda olsa artik 1 gunmu kaliniyormus bilginiz varmi kizlar ?
MineLule Adilekorkmaz Sanırım sağlık durumunuza ve ameliyat olduğunuz saate göre değişir. Devlette yapacaktım bende ama doktorum ayrılmış hastahaneden ortadayim şu an
Adilekorkmaz MineLule devlet olarak cam ve sakurayi cok ovuyorlar biraz uzagim ama orda dogum yapmayi dusunuyorum
Cansel22 Adilekorkmaz benimde öyleydide ikinci gebeligim bu tereddutteyim biraz devlete gitsemmi doğum icin diye çünkü ilk dikis yerim cok cok cok kolay iyileşti bunda bi sıkıntı yasamak istemiyorum açıkçası acaba ipli olurmu diye onda zor toparlanılir çünkü
Deletedmom23234 Adilekorkmaz Aynen öyle mükemmel bir şehir hastanesi 🥰 doktorları, çalışanları vs. İnsan kendini özel hastanede hissediyor ya
Adilekorkmaz Deletedmom23234 evet sakin bir hastane diger devlet hastaneleri cok kalabalik oluyor doktorlar dogru duzgun ilgilenemiyor bile